Osvoji trening v naravi z Nives

19 AVG 2020


Intervju z Nives Orešnik, vaditeljico skupinskih vadb in fitnesa

Nives Orešnik je ženska mnogih talentov, ki Slovencem pomaga vzdrževati zdrav način življenja. Ima svoj studio, imenovan Fit Life d.o.o., v katerem ponuja številne skupinske vadbe v majhnih skupinah. Posebej ponosna je na svojo vadbo Fit barre, ki je mešanica pilatesa, baleta in fitnesa. Nives je tudi Migaj zdaj partnerka in na portalu ponuja različne vodene vadbe in treninge.

Nives, si gimnastičarka, akrobatinja, atletinja, rekreativna plesalka, vaditeljica skupinskih vadb in fitnesa, misica in model, kot kaj se sama najraje opredeljuješ?

To vse sem včasih bila, začela sem z gimnastiko, ker sem bila hiperaktiven otrok z veliko potenciala. Do 15. leta sem trenirala skupaj s sestro, nehala sem, ker sem ugotovila, da je prehitro konec kariere, preveč poškodb in tudi preveč nabita postava. V srednji šoli sem se navdušila nad plesom - hip hop, jazz, salsa v paru, družabni plesi. Iz plesa pa v skupinske vadbe, v zumbo, to je bila prva vadba, ki sem jo vodila. Med študijem na akademiji za likovno umetnost sem začela delati kot model. Na povabilo sem prišla na kasting za Miss Slovenije in bila izbrana, kar je bila zame noro huda izkušnja.

Sama se najbolj vidim kot trenerka – tako individualnih vadb kot tudi skupinskih vadb, da se ne naveličam. Pri skupinskih vadbah zagovarjam raznolikost – aerobne in anaerobne vadbe, vaje za hrbtenico, pilates, ipd. Telo rabi vse, da je zdravo in brez poškodb, vse je povezano.

Vodena vadba

Imaš svoj studio na dveh lokacijah, kako usklajuješ svoje obveznosti?


Težko, ampak se pozna, da nimam partnerja in družine. Trenutno živim za to kar delam, svojo skrb dajem strankam. V zadovoljstvo mi je pomagati ljudem, da ustvarjam nekaj z ekipo in da imajo ljudje zaradi mene službo.

Kaj je zate zdrav način življenja?

To je povsem odvisno od posameznika. Ko posameznik ugotovi, kaj je optimalno za njegovo telo v smislu prehrane, gibanja glede na življenjski slog in tip dela, upravljanje s stresom, zadosti spanja in prehranjevanje s čim bolj naravno, svežo in neprocesirano hrano, primerno letnem času. Pomembno je način življenja prilagoditi različnim življenjskim obdobjem, treba je poslušati telo, hardcore trening je lahko zelo nezdrav.

Razvila si vadbo Fit barre, kaj je to?

Kombinacija baleta, pilatesa, joge, fitnesa ob baletnem drogu, zmerno intenzivna vadba, zelo varna, prilagojena bolj ženskam. Njeno bistvo je okrepiti gibljivost, kritične mišične skupine, center, hrbtenico ter hkrati vadbo popestriti z glasbo. Priporočam jo ženskam vseh starosti, saj se razvija koordinacija, hkrati pa se ženstveno povežeš s seboj.

Fit barre vadba

Kaj je prednost dela z majhnimi skupinami?


Boljše poznavanje stranke, Boljši nadzor, boljše in hitrejše prilagajanje strankam, možnost popravljanja strank in stopnjevanja tempa, hitrejša komunikacija. Pri množičnih vadbah se posameznik hitro počuti odrinjeno, ni povezanosti med vaditeljem in vadečimi. Seveda enim ljudem pa ravno to odgovarja, ne zanima jih, da bi se trener pogovarjal z njimi in jih popravljal, radi bi zgolj oddelali trening.

Ponujaš tudi online vadbe. Kako zagotavljaš svojim strankam podporo?

Online vadbe so izziv, ker ni ista komunikacija kot v živo. Stranki sicer lahko daješ navodila, ampak jih pa težko nadzoruješ in popravljaš. Prav tako ne veš, kdaj je stranki prenaporno in ali prav dela. Rada strankam odgovarjam na njihova vprašanja, bistvo mi je, da jih ni strah povedati stvari. Seveda pa pričakujem, da so samostojni, morajo biti odgovorni.

Kaj bi priporočila nekomu, ki želi shujšati?

Predvsem, da pogleda vase in se vpraša, zakaj je prišel do te točke in si prizna, da ima problem in se pri tem ne obsoja. Velika večina se ne zredi brez razloga, v ozadju so praviloma čustveni problemi, težka obdobja, stiske, življenjske spremembe, le redko se vzrok skriva v zdravstvenih težavah. Trening in dieta sta začasna rešitev, ki rešujeta posledice, ne pa dejanskega problema. Šele ko si dovolj močna osebnost, lahko zdržiš te treninge. Pomembna je podpora, pozitivno okolje ljudi, ki te podpirajo. Treba je razjasniti si cilje in proces ter postaviti realna pričakovanja, ne pa, da bo shujšal v enem mesecu. Želim, da so ljudje trdno odločeni in da so me pripravljeni poslušati in upoštevati navodila, ne pa slepo slediti informacijam z interneta. Če bi posameznik dovolj časa vztrajal, bi uspel, oni pa vztrajajo samo dva do tri tedne. Morali bi dva do tri mesece.

Strankam svetuješ, da se kdaj tudi pregrešijo glede prehrane?

Odvisno od stranke. Enim moraš prepovedati vse, drugim svetujem enkrat na teden. Menim, da se hrani pripisuje preveč teže, ker je hrana samo gorivo. Moraš se prepričati, da uživaš v zdravi prehrani, ker z njo dobiš hranila, ki jih tvoje telo rabi. Večino časa moraš jesti to, kar je za tvoje telo dobro.

Kakšne so tvoje pregrehe?

Različno – včasih pica, bele testenine, bel kruh, čokolada ipd. Nisem obremenjena s tem, kar mi paše v tistem trenutku. Mora pa biti v zmernih količinah, 80% neprocesirana hrana, 20% pa po želji. Ko si pod stresom, je večji problem ohranjati zdravo prehranjevanje. Vsi imamo te trenutke, na koncu je važno kolikokrat padeš na tem testu in kolikokrat premagaš ovire.

Kakšno vlogo ima stres? Kako pomembna je sprostitev?

Stres je problem, ki vpliva na vse – metabolizem, spanec itd. Z njem se izgublja veliko potenciala. Ko imamo stres, lahko vse delamo isto kot prej, pa imamo bolečine v glavi, želodcu ipd. Pomembno se je dobro spopadati s stresom, najdi moraš svoje trike, npr. šport, meditacija, dihalne vaje, seks – nekaj kar ti pomaga in lahko ustvarjaš ravnotežje, ni univerzalne rešitve. Sprostitev in spanec sta zelo pomembna, enako kot zdrava hrana in trening. Pozitivni učinki so v počasnejšem staranju, večji sreči, boljšem zadovoljstvu, boljšem shajanju v službi.

Sprostitev

Kakšno vadbo imaš ti najraje?

Adrenalinsko in vadbo, povezano z gimnastiko in plesom. Ples me sprosti, žal pa grem premalokrat, želela bi več. Zadnje čase me navdušujejo adrenalinske aktivnosti - wakebord, v planu imam tudi kajtanje in motocross. Ekipni športi pa me ne navdušujejo.

Raje telovadiš sama ali v družbi?

Odvisno kdaj. Če želim narediti dober trening, grem raje sama, ker me klepetanje moti in me redko kdo dohaja. Prav tako, če si moram sprostiti glavo, takrat si dam glasbo in grem teči. Drugače pa imam rada tudi hojo v hribe in ples, tukaj pa imam rada družbo. Šport in rekreacija sta super način druženja, velikokrat spodbujam stranke naj se namesto kavice dobijo na sprehodu. Ampak žal težko dobiš družbo za šport namesto kavice.

Nives se je zato odločila, da ti pomaga najti družbo za šport. Enemu srečnežu bo podarila BREZPLAČEN INDIVIDUALEN TRENING V NARAVI, prijaviš se lahko TUKAJ in držiš pesti, da boš izbran prav ti! Prijave na aktivnost so možne do 27. 8. 2020, srečnega dobitnika pa bomo razglasili na socialnih omrežjih.



« NAZAJ

»Če verjameš v uspeh,
lahko to dosežeš!«


Blog za vse ljubitelje športa


Spletno mesto uporablja piškotke. Z njimi zagotavljamo funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Več o piškotkih Strinjam se Onemogoči piškotke
Untitled Document