Mami, vzemi si čas zase!

5 NOV 2020


Poporodna vadba za mamice s Tjašo Ferkov Babnik


Marsikateri novopečeni mamici je prve tedne in mesece po porodu upravičeno težko v natrpanem urniku, ki ga narekuje novorojenček, najti čas zase. Predvsem pa čas za redno telesno aktivnost, ki je ena najpomembnejših za regeneracijo telesa. Zato je diplomirana športna trenerka Tjaša Ferkov Babnik, kot ena prvih v Sloveniji, začela s poporodno vadbo za mamice in dojenčke na domu. Tekom študija na Fakulteti za šport UL je rodila dvakrat in se ob tem času usmerila na poporodno stanje mamice. Študij je zaključila z diplomsko nalogo z naslovom: Telesna vadba prvih šest tednov po porodu. Danes pomaga številnim mamicam, da najdejo to voljo, da same sebi povrnejo moč, da je tako skrb za dojenčka lažja in močnejša.

Njen program poporodne vadbe Aktivni z mano je namenjen mamici. Dojenček je dobrodošel zraven, saj se ga vključi v posamezno vajo. Poporodna vadba je še kako pomembna za zdravje in dobro počutje mamice. Vadba izboljša vitalnost, povečuje samozavest ter telesno in duševno sprostitev. Pogosto ima ženska občutek, da je ujeta v hranjenje in previjanje otroka, zato je prav, da si vzame nekaj časa tudi zase. Nedvomno lahko športna dejavnost izboljša njeno splošno počutje, da lažje opravlja naloge, ki jih je imela že pred porodom. Zato morajo mame poleg časa, ki ga namenjajo otroku, najti tudi trenutke za svoje dobro počutje. Dobra telesna pripravljenost je pogoj, da bodo lahko zadovoljno skrbele za svojega novega družinskega člana. Športna dejavnost tudi prepreči ali zmanjša trajanje poporodne depresije. Ogromno poudarka je danes na raznorazne aktivnosti za dojenčka (pravilno rokovanje, masaža, telovadba za dojenčke...) premalo pa poudarka na telo mamice po porodu.

vadba za mamice

Porod lahko enačimo z maratonskim tekom. Ni kar tako in telo je po porodu zelo spremenjeno, veliko naredi narava sama, da se mišice prilagodijo nazaj v stanje pred porodom, a žal zaradi življenskega načina življenja, katerega živimo danes (vse preveč sedenja, prekomerno prehranjevanje, predelana hrana, pomakanje znanja o tej, gibanje je postalo že skoraj nekaj nedosegljivega...) je zelo priporočljivo, da so mamice ozaveščene o tem, da je za telo po porodu treba poskrbeti na pravilen način. Trebušne mišice so razmaknjene, mišice medeničnega dna oslabljene, mamice pa brez pomisleka o tem, da je treba le te mišice ”negovati” skrbijo za svoje dojenčke in opravljajo vsakodnevna opravila.

V spodnjem videu je Tjaša zate demonstrirala nekaj vaj iz njenega programa poporodne vadbe.

Za ogled video vsebine se morate strinjati s piškoti.

Na trenutno situacijo, ko je druženje omejeno, se je prilagodila tako, da ponuja Online Zoom srečanja Mami in dojenček. Online Zoom srečanja ponuja vsak torek in četrtek ob 10:00. Čas vadbe je 40 minut. Število mest pa je seveda zaradi zagotavljanja strokovnosti omejeno.

Mamice, vljudno vabljene! Vsaka zmore! Vsaka si zasluži.

aktivni z mano



« NAZAJ
1

Komentarji uporabnikov

Datum: 5.11.2020 18:56:54 Uporabnik: Tjasa Babnik

💗Vse mamice lepo vabljene..

»Če verjameš v uspeh,
lahko to dosežeš!«


Blog za vse ljubitelje športa


Spletno mesto uporablja piškotke. Z njimi zagotavljamo funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Več o piškotkih Strinjam se Onemogoči piškotke
Untitled Document