REKREACIJA NA DOMU

19 MAR 2020


Kaj vse lahko počnemo doma, da ostanemo aktivni?


Koronavirus je povzročil, da smo prisiljeni ostati doma, vendar to ne pomeni, da tudi fizično neaktivni. Šport je zelo pomemben za naše zdravo počutje, zato ga ne smemo opustiti. O možnosti vadb od doma sem govorila že v enem izmed prejšnjih prispevkov. Če imate domišljijo, si lahko svojo vadbo sestavite kar sami, drugače pa lahko na spletu najdete številne možnosti rekreacije. Sedaj imate priložnost, da začnete vadbo, ki ste si jo vedno želeli, pa zanjo niste nikoli našli časa. Morda odkrijete kakšno novo vadbo, za katero sploh še niste slišali. V nadaljevanju vam ponujamo 5 nasvetov, kaj lahko počnete doma, da ostanete aktivni.

1. Vaje za moč in kondicijsko pripravljenost

Da ne izgubite moči in kondicijske pripravljenosti lahko na Instagramu, YouTubu, Facebook skupinah in spletnih straneh najdete številne brezplačne programe za moč in kardio. Pri Lesmills Slovenija, ki ponujajo priljubljene vadbe v številnih fitnes centrih po Sloveniji, so se celo odločili, da v času epidemije koronavirusa brezplačno ponudijo svoje vadbe za vsakogar. Lahko si jih pogledaš tukaj. Tudi številni trenerji so pripravili posebne vadbe samo za vas, spodaj imaš primer enega izmed njih.

gdpr:enable_cookies_to_see_video

Doma si lahko navijete tudi glasbo po izbiri in samo sledite korakom. Pri vadbi je dobro imeti tudi pripomočke, za vadbo z elastiko priporočamo Peach Booty Plan, o katerem smo spregovorili v enem izmed prejšnjih prispevkov. Za vas imajo pripravljene tudi online vaje v njihovi FB skupini Peach Booty Plan Family.

2. Vaje za sprostitev in raztezanje

Ko se rabite raztegniti, sprostiti od stresa in umiriti, prideta v poštev pilates in joga. Vse prevečkrat zanemarimo raztezanje in sproščanje, zato je zdaj idealen čas, da si vzamete čas zanju. Meditacija vas bo sprostila in vam dala zagon, da zdržite to obdobje. Pri jogi z dihalnimi vajami in telesnimi položaji dosežemo telesno in duševno uravnovešenost Če si začetnik pri jogi, lahko začneš z naslednjimi vajami, ki jih je za vas pripravila Nina Gaspari.

gdpr:enable_cookies_to_see_video
Pilates je celostna telesna vadba, s katero se krepijo telesne mišice, kar pripomore k pravilni telesni drži, krepitvi kardiovaskularnega sistema, izboljšani telesni pripravljenosti in koordinaciji. V svoji Facebook skupini ga ponuja Nives Orešnik, utrinek si lahko pogledate tukaj.

3. Vaje za tehniko

Če ste navdušeni nad igrami z žogo, je čas, da izpilite svojo tehniko. Mnogo je vaj, ki jih lahko počnemo kar v stanovanju, če živite v hiši z vrtom, pa še toliko več. Bodite kreativni in se pri tem maksimalno zabavajte.

gdpr:enable_cookies_to_see_video

gdpr:enable_cookies_to_see_video

gdpr:enable_cookies_to_see_video

4. Plesni koraki

Morda se že nekaj časa želite naučiti novih plesnih korakov. Brez problema, na spletu je objavljenih veliko korakov. Salsa, swing, bachata, kizomba? Kar vam srce poželi. Glavno, da se zabavate.

gdpr:enable_cookies_to_see_video

5. Eksperimentiranje z zdravimi sestavinami
Nenazadnje pa se lahko posvetite tudi zdravi prehrani. Brez zdrave prehrane vam tudi veliko gibanja ne bo pomagalo za dobro počutje. Zdaj je res čas, da poizkusite nove recepte, s katerimi ste odlašali. Eksperimentirajte, le tako boste ugotovili, kaj vam odgovarja in kaj ne. Za vas imata Lucija Volčanšek in Ana Žontar Kristanc pripravljeno celo zakladnico zdravih receptov. Pojdi na Fit Lucija in na Anina kuhinja. Spodaj pa imaš recept za okusen sladek krompir z jajci.

gdpr:enable_cookies_to_see_video
Ko res ne morete biti več doma, se sami odpravite v naravo. Izberite varno destilacijo, kjer boste odmaknjeni od drugih. Morda boste celo odkrili kakšen novo priljubljen kotiček. Vsi smo v isti situaciji in skupaj bomo premagali trenutno stanje!



« NAZAJ

»Če verjameš v uspeh,
lahko to dosežeš!«


Blog za vse ljubitelje športa


Popularno
Spletno mesto uporablja piškotke. Z njimi zagotavljamo funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Več o piškotkih Strinjam se Onemogoči piškotke
Untitled Document